Knysna

5 maart 2011 - Knysna, Zuid-Afrika

Vanmiddag gearriveerd in  ons hotel in Knysna waar we de komende twee nachten zullen verblijven. gister en vandaag de eerste kilometers van de wereldberoemde Tuinenroute gereden. Onderweg proberen we zoveel mogelijk te stoppen om van alle mooie uitzichten en vergezichten te genieten.

in de laatste fotos ondermeer de brug waarvan de hoogste bungeejump ter wereld wordt gedaan (van horen zeggen, ik heb het niet nagemeten en ga het ook niet uitproberen), tevens nog wat mooie plaatjes van een walvisuitzichtpunt (helaas verkeerde tijd van het jaar maar je kunt niet alles hebben he??).

Waar we ons over blijven verbazen zijn de ongelooflijke tegenstellingen, ongekende luxe, gigantische huizen en op een steenworpafstand de meest armzalige golfplaten hutjes. Soms zelfs letterlijk aan elkaar grenzend. ook hiervan een paar foto's bijgevoegd.

We hebben al een paar keer boodschappen gedaan en die zijn qua prijs vergelijkbaar als in Nederland, echt verbazend is het dan dat uit eten hier echt spotgoedkoop is. We zijn met zijn vieren inclusief drinken per avond gemiddeld nog geen 30 euro kwijt voor echt goed eten. In het super de luxe resort waar we mijn verjaardag vierden koste een 6 gangen menu 28 euro!!! (helaas weinig van gegeten maar dat hadden jullie al gelezen)

Morgen gaan we in de buurt van Knysna rondkijken waarna we de volgende dag weer een flinke rit voor de boeg hebben. Het einde komt angstvallig snel in de buurt maar we genieten voorlopig nog lekker even verder.

Veel liefs van ons!!

1. Laura:
    7 maart 2011
    Hoi Paulien,

Geweldig om jullie berichten te lezen en de foto's te bekijken! Wat een indrukken zullen jullie en de kids opdoen. Ik word helemaal enthousiast om jullie reis na te doen.

Veel plezier nog!

Groetjes,
    Laura
  2. geertje atsma( juf Delano):
    9 maart 2011
    Hallo allemaal.
    Vandaag jullie kaart gekregen.Meester Rob kwam hem persoonlijk brengen...lief hé.
    Wat fantastisch Delano dat je de olifanten in het echt hebben gezien.
    Tom kan niet wachten totdat je weer terug komt op school.Maar...........geniet nog maar van de laatste mooie dingen in Afrika.
    Groetjes van alle kinderen uit 1/2b en tot volgende week lieverd!
    Groetjes Geertje